Your application needs to be completed before the end of January 2019.

Studielink is het algemene systeem voor inschrijving en aanmelding bij alle niet-particuliere instellingen voor hoger onderwijs in Nederland.

  • Maak een Studielink-account aan: geef persoonlijke gegevens zoals vermeld in je paspoort of ID-kaart en gegevens over je vooropleiding (school, diploma’s en examenresultaten) op.

    Officiële inwoners van Nederland moeten hun DigiD gebruiken om in te loggen bij Studielink. Internationale studenten maken een account aan met hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Zodra je een account hebt, kun je een ‘nieuwe inschrijving toevoegen’ door de opleiding van jouw keuze op te geven bij ‘Koninklijke Academie / Koninklijk Conservatorium Den Haag’. Volg de stappen zorgvuldig en bevestig je aanmelding.  Gedetailleerde instructies en hulp bij de procedure vind je op de website van Studielink.

Meld je aan

After your enrolment via Studielink is confirmed, you will receive an e-mail by the Student Administration of the Royal Academy of Art, The Hague. In this e-mail, you’ll find your personal login info, which will grand you access to the Academy’s own online application system Osiris, where you can upload your portfolio and other required documents.

Make sure you have the required documents ready on your computer to upload them immediately:

  • Portfolio
  • Letter of motivation & CV
  • Copies of diplomas, passports (if you have a double nationality, please add a copy of your second passport) and photo 

Find detailed information about the requested material on the Admission Requirements page.

The deadline for submitting your portfolio & required documents is January 31.

Please note that you can check your application and/or make changes anytime by logging in with the username and password you have received. The selection committee will assess your portfolio & motivation and you will be notified by mid-April about the result.

Your official enrolment at the Master Type and Media is completed upon payment of the tuition fees. Related information will be sent to you by our student administration office via e-mail. Once you are officially registered as a student at the KABK, you will receive your student card and a proof of enrolment